Us informem que de l’11 al 14 de desembre iniciem la campanya conjunta Escola-AMPA per a la recollida de joguines noves i velles.

Amb la col·laboració dels voluntaris de ROSVAL, farem arribar joguines noves a les famílies necessitades del barri a través de les entitats col·laboradores, per tal que aquest Nadal no hi hagi cap nen trist. Porteu una joguina nova a l’escola per a la franja d’edat de 0 a 10 anys i fareu feliç algun infant de Poblenou.

Així mateix, podeu aprofitar els propers dies festius per posar la casa del revés i fer espai per a tot el que cagui el Tió i ens portin els Reis d’Orient. D’aquesta manera donareu una segona vida a les joguines que han quedat arraconades i amb què ja no juguen a casa. Porta les joguines velles al vestíbul de l’escola i l’AMPA en farà una tria per destinar-les a les aules o a la Ludoteca de Poblenou.