Reunió mensual: desembre 2010

13/12/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Concert de Nadal

– Festa del Tió

– Carrossa de Reis

– Loteria

– Tresoreria

– Resum de la Comissió mixta

– Delegats de classe

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: novembre 2010

08/11/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Benvinguda i presentacions dels nous membres de la Junta i Col·laboradors

– Valoració Assemblea general 2010

– Distribució talonaris de loteria

– Redistribució de tasques

– Propera inauguració Camís escolar Voramar

– Eleccions al Consell escolar

– Comissió mixta: casal de març

– Carrossa de Reis

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Assemblea general: curs 2010-2011

28/10/2010

El dia 28 d’octubre de 2010, a les 20.30h, es va celebrar l’Assemblea general ordinària de l’AMPA, amb l’assistència de 42 membres de l’Associació, 2 representants de l’Escola i 3 representants del Patronat.

S’hi van tractar els següents punts:

– Benvinguda a les famílies i presentació dels membres de la Direcció de l’escola i del Patronat

– Presentació de les activitats de l’AMPA Voramar

– Aprovació de l’acta de l’Assemblea General 2009

– Aprovació dels nous Estatuts de l’AMPA

– Aprovació dels resultats dels comptes anuals 2009-2010

– Aprovació del pressupost pel curs 2010-2011

– Precs i preguntes

Descarregueu-vos aquí un resum de l’ACTA de l’Assemblea

Altres documents relacionats que us podeu descarregar:

Reunió mensual: octubre 2010

04/10/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Setmana blanca del mes de març

– Activitats extraescolars

– Calendari inauguració Camí escolar

– Preparació Assemblea general

– Pressupost curs 2010-2011

– Temes Comissió mixta

– Comentaris de les famílies sobre les activitats de migdia

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: setembre 2010

13/09/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Revisió de les activitats d’estiu

– Preparació reunió Comissió mixta

– Planificació inauguració Camí escolar

– Activitats extraescolars

– Organització i comunicació amb les famílies

– Preparació Assemblea general

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: juliol 2010

12/07/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Revisió de les Jornades esportives i culturals

– Activitats extraescolars de tardes pel curs 2010-2011

– Colònies

– Casal d’estiu

– Tresoreria

– Delegats de classe pel proper curs

– Jornades esportives i culturals

– Precs i preguntes: camí escolar i web

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: juny 2010

7/06/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Resum reunió Consell escolar

– Comissió Camí escolar

– Activitats extraescolars de tardes pel curs 2010-2011

– Tresoreria

– Comissió d’estiu

– Jornades esportives i culturals

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: maig 2010

11/05/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Planificació Jornades esportives i culturals

– Comissió de menjador

– Comissió Camí escolar

– Activitats extraescolars de tardes pel curs 2010-2011

– Activitats extraescolars pels pares

– Preparatius activitats d’estiu: colònies i casal

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: abril 2010

12/04/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Preparatius Diada de Sant Jordi.

– Planificació Jornades esportives i culturals.

– Coordinació amb l’escola per a les activitats de migdies pel curs 2010-2011.

– Projecte REDUCA.

– Participació de l’escola en el projecte “eduCAT 1×1 / Escola 2.0” de la Generalitat de Catalunya per digitalitzar l’escola.

– Activitats extraescolars pels pares.

– Equipament roba esportiva

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: març 2010

15/03/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Anàlisi dels resultats de l’enquesta sobre les activitats extraescolars que van respondre les famílies.

– Planificació de les extraescolars pel curs 2010-2011.

– Coordinació amb l’escola per a les activitats de migdies pel curs 2010-2011.

– Venda de l’equipament esportiu Voramar.

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: febrer 2010

8/02/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Anàlisi d’ingressos i despeses del 1er trimestre: Es constata que l’estat real d’ingressos i despeses des del setembre i fins a 31 de gener del 2010 és el pressupostat.

– Comissió d’extraescolars: S’ha enviat l’enquesta a tots els pares perquè aportin les seves idees, propostes i preferències. S’ha penjat a la web un model de document perquè tots els pares puguin proposar noves activitats a l’ampa.

– Comissió mixta: S’han proposat un conjunt d’activitats extraescolars pels migdies, que s’iniciaran el curs 2010-2011.

– Comissió de menjador: S’ha revisat el menú i s’hi ha afegit més dies de peix.

– Comissió camins escolars: Es va celebrar una reunió a la que hi van participar 9 escoles del barri (entre elles, Voramar) i les parts implicades de l’Ajuntament de Barcelona. El Voramar s’inclourà dins de la 2ona fase d’implantació del Camí escolar, que s’inaugurarà el proper mes d’octubre.

– Consell escolar: Es va aprovar el pressupost anual de l’escola.

– Diada de Sant Jordi 2010: Es vendran roses i llibres nous, i també es vendran i s’intercanviaran llibres de segona mà.

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: gener 2010

11/01/2010
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Avaluació festes de Nadal: TIÓ, CONCERT DE NADAL i CAVALCADA DE REIS. Respecte a la cavalcada, s’agraeix la feina feta pels nens de l’activitat d’il·lustració i a la seva responsable en la decoració de la carrossa. I també es valora molt positivament la participació dels pares de l’escola en l’acte, i sobretot en el montatge/desmontatge de la carrossa.

– Sessions de presentació del curs 2010-2011 per a les famílies que hagin d’escolaritzar els seus fills: Es repassa el calendari i la llista de responsables de presentar les activitats de l’AMPA.

– Revisió de les activitats extraescolars actuals, planificació de noves activitats pel curs següent i debat sobre noves propostes pels migdies.

– Rua de Carnestoltes: Es debat sobre com dur a terme aquesta activiat, en cas que finalment es decideixi de participar-hi.

– Propostes per a la propera Festa de Sant Jordi.

– Nou reglament de règim intern de l’escola, que també afectarà a l’AMPA.

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió