Reunió mensual: desembre 2009

14/12/2009
Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Tancament temes festes de Nadal: TIÓ, CONCERT DE NADAL i CAVALCADA DE REIS.

– Sessions de presentació del curs 2010-2011 per a les famílies que hagin d’escolaritzar els seus fills.

– Renovació dels estatuts de l’AMPA segons la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d’associació (LODA).

– Comissió de barris i Temps de barri.

– Servei mèdic escolar.

– Casal d’estiu.

– Equip ROSVAL.

– REDUCA.

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: novembre 2009

16/11/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Benvinguda als nous membres de Junta i explicació del funcionament intern de l’AMPA.

– Elecció de vicepresident: s’ha escollit a la TXELL MANRESA.

– Festes: organització del Tió, cavalcada de Reis i plantejament de possible rua de carnestoltes.

– Activitats extraescolars:

  • Falta signar l’autorització de natació per part d’algunes famílies
  • Si es repeteix la vaga d’autocars, es mantindrà l’activitat de natació pels nens que les seves famílies es responsabilitzin de portar-los al Marítim i recollir-los

– Consell escolar: va aprovar i signar la subvenció pel projecte REDUCA.

– Comissió mixta: s’avança la matriculació del proper curs i al gener es començaran les reunions informatives.

– Delegats de classe: la responsable de la comunicació entre l’AMPA i els delegats serà la MÒNICA DOMECH

– Horari reunions mensuals: a partir d’ara s’iniciaran a les 21h

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Assemblea general: curs 2009-2010

12/11/2009

El dia 12 de novembre del 2009 a les 20.30h es va celebrar l’Assemblea general ordinària de l’AMPA, amb un total de 31 assistents.

S’hi van tractar els següents punts:

– Presentació dels membre de la direcció de l’escola i de la nova directora pedagògica, Patrícia Fuster.

– Memòria de les activitats desenvolupades per l’AMPA durant el curs 2008-2009 i aprovació de l’estat de comptes del mateix curs.

– Aprovació del pressupost i quotes pel curs 2009-2010. Concretament, la quota mensual per família passa de 5,30€ a 5,90€ i la matrícula per activitat de 18€ a 25€ (excepte en els casos de natació, ludo-english i fun-english).

– Programa d’activitats previstes per aquest nou curs. Com a novetats, cal destacar la incorporació de noves activitats extraescolars (fotografia digital i esgrima) i creació de la figura del delegat de classe, que serà el canal de comunicació entre l’AMPA i els pares i també entre l’escola i els pares.

– Renovació de càrrecs: es va escollir el nou tresorer (Carlos Pacha), la nova secretària (Marta Codinachs) i va quedar vacant el càrrec de vice-president.

Descarregueu-vos aquí un resum de l’acta de l’Assemblea

Reunió mensual: octubre 2009

13/10/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Comissió AMPA-Escola: resum dels temes tractats a l’última reunió.

  • S’hi incorpora la nova Directora pedagògica, Patrícia Fuster
  • Organització conferència “Potenciar el valor de l’esforç”
  • Extraescolars

– Comissió de menjador: l’AMPA demanarà que s’incorpori més peix a la dieta setmanal.

– Camí escolar: s’inaugurarà el dia 31 d’octubre amb una festa de 11.30h a 13h. El Vorarmar hi participarà com a escola invitada (les obres dels carrers que l’afecten no estan encara acabades).

– Festes: concert de Nadal, cavalcada de Reis i Tió.

– Extraescolars: repàs de la situació un cop començades totes les activitats.

– Assamblea general: dia 4 de novembre a les 20.00h. Temes que es tractaran:

  • Explicació de les tasques que duu a terme l’AMPA
  • Presentació dels delegats de classe i descripció de les seves funcions
  • Presentació de l’estat dels comptes i dels nous pressupostos
  • Renovació de càrrecs

Descarregueu-vos aquí l’acta de la reunió

Reunió mensual: setembre 2009

07/09/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Activitats extraescolars

  • Revisió de les activitats per aquest curs 2009/2010
  • Creació de noves activitats pel curs 2010/1011, que seran proposades a principis de juny a les famílies
  • Constitució de la nova comssió d’extraescolars, formada pels responsables de cada una de les activitats i coordinada per la Txell Manresa

– Delegats de curs: organització de la nova figura del delegat de classe. Presentació a les reunions d’inici de curs.

– Revisió casal d’estiu del setembre

Reunió mensual: juliol 2009

13/07/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Activitats extraescolars: revisió, organització i renovació de responsables de les activitats de l’AMPA pel curs 2009/2010. La data d’inici de les activitats serà el dia 28 de setembre.

– Comissions: revisió de les existents i creació de noves comssions (per Activitats extraescolars i per Activitats culturals/festes populars).

– Delegats de curs: organització de la nova figura del “pare/mare delegat de curs”.

Reunió mensual: juny 2009

08/06/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Jornades esportives i culturals: organització i coordinació de les activitats que s’hi desenvoluparan.

– Extraescolars pel curs 2009-2010:

– Es presenten diversos projectes de noves activitats, dels quals se n’escullen dos per presentar a l’escola: Esgrima i Fotografia digital.

– Es proposen canvis en algunes activitats ja existents, que també es presentaran com a l’escola.


Reunió mensual: maig 2009

11/05/2009

Durant aquesta reunió s’han tractat els següents punts:

– Activitats d’estiu: organització de la pre-inscripció de casal i colònies pels dies 22 i 26 de maig.

– Extraescolars d’aquest curs: es designa la nova responsable de patinatge, que a partir d’ara serà la Montse Rubiol.

– Extraescolars pel curs 2009-2010:

– S’escull el proper responsable de natació: Pere Torné

– Es proposen noves activitats que s’acabaran d’estudiar per decidir l’oferta pel curs que ve

– Es planteja la possibilitat d’oferir activitats pels migdies

– Es proposa la creació d’una comissió d’extraescolars


Reunió mensual: abril 2009

06/04/2009

En aquesta reunió s’han debatut els següents temes:

– Nou projecte de DELEGATS DE CURS: s’inicia de cara al curs 2009-2010.

– Camins escolars: s’ha creat una nova Comissió de Camins escolars en la que per part de l’AMPA hi participen la Maria Campí, l’Anna Viaplana i la Roser Vidaña.

– Diada de Sant Jordi: s’han tancat tots els últims detalls per a l’organització de la venda de roses i llibres.

– Tema principal de la propera reunió: activitats extraescolars pel curs 2009-2010. Tothom qui vulgui proposar una nova extraescolar haurà de presentar la següent proposta:

  1. RESUM DE L’ACTIVITAT
  2. CURSOS A QUI VA DIRIGIT
  3. HORARI (duració de la classe i dies de la setmana)
  4. PROFESSOR
  5. MATERIAL
  6. COSTOS: tant del material com dels honoraris

Cal recordar que ha de ser una activitat assequible en tots els aspectes.

Reunió mensual: març 2009

09/03/2009

En aquesta reunió s’han debatut els següents temes:

– Activitats extraescolars: reorganització d’algunes activitats extraescolars pel proper curs 2009-2010

– Jornades esportives i culturals: planificació de les Jornades esportives i culturals que es celebraran els propers 18, 19, 20 i 21 de juny. En breu es publicarà el programa d’activitats, però en termes generals consistirà en la ja tradicional exhibició de les diferents activitats escolars i extraescolars relacionades amb l’esport i la cultura, la també tradicional bicicletada, sopar, etc. (més detalls a la secció JORNADES ESPORTIVES I CULTURALS)

– Activitats d’estiu: organització de les colònies d’estiu (més detalls a la secció COLÒNIES) i també del casal d’estiu (més detalls a la secció CASAL).

– Comissió disciplinària: informació sobre la resolució de conflictes segons el protocol establert per la Comissió disciplinària de l’escola.

– Diada de Sant Jordi: organització de la propera Diada de Sant Jordi que, a més de la tradicional venda de roses i llibres a l’escola, aquest any s’hi afegeix l’intercanvi de llibres de segona mà entre alumnes, personal docent, administratiu i de l’AMPA (més detalls a la secció DIADA DE SANT JORDI)

– Comissió mixta AMPA-Escola: resum dels temes tractats durant l’última reunió que es va celebrar d’aquesta comissió, que bàsicament van ser:

  • Escola de pares: organització de les properes xerrades. Es confirma la propera xerrada sobre “Internet segura per a la protecció del menor” prevista pel 16 de març (més detalls a la secció ESCOLA DE PARES).
  • Possibilitat de que l’escola participi a les Fetes de Maig del Poblenou (de cara al 2010)


Reunió mensual: febrer 2009

09/02/2009

En aquesta reunió s’han debatut els següents temes:

– Gestió del pagament als monitors de les activitats extraescolars

– Comissió de Jornades culturals i esportives: es planifica una reunió de treball pel proper 16/02/2009

– Reunió del Patronat: el portaveu de l’AMPA al Patronat de l’escola fa un resum dels temes tractats durant les reunions mensuals celebrades els mesos de novembre, desembre i gener

– Comissió mixta AMPA-Escola: resum dels temes tractats durant la primera reunió que es va celebrar d’aquesta comissió, que bàsicament van ser:

  • Escola de pares: es confirma la propera xerrada sobre “Internet segura per a la protecció del menor” però es canvia la data pel 16 de març
  • Jornades esportives i culturals: s’acorda la seva celebració dins la setmana del 15 al 21 de juny
  • S’incrementarà el control de sortida de l’escola de tots els nens i nenes de Primària
  • Es planifica una reunió d’aquesta comissió amb la d’activitats d’estiu
  • L’AMPA col·laborarà amb l’Escola en el projecte Robotica del 22@CreaTalent
  • S’acorda celebrar les reunions mensuals d’aquesta comissió l’últim dimarts de cada mes

– Web de l’AMPA: es valora positivament el primer mes de funcionament del nou disseny i es tracta el tema de la recepció i gestió dels mails adreçats a l’AMPA

– Festa de la Diada de Sant Jordi: es proposa com a novetat d’incloure l’intercanvi de llibres de segona mà

– Consell Escolar: la portaveu de l’AMPA dins el Consell Escolar fa un resum de l’última reunió celebrada


Reunió mensual: gener 2009

12/01/2009

En aquesta reunió s’han debatut els següents temes:

– Gestió del pagament als monitors de les activitats extraescolars: s’automatitzarà per tal que el pagament es faci sempre el mateix dia del mes

– Tret de sortida de la nova web de l’AMPA: es preveu que estigui disponible a partir del dia 15/01/2009

– Organització de la Diada de Sant Jordi 2009: es vendran llibres i roses

– Escola de pares: s’inicia l’organització de xerrades per part d’experts, adreçades a tots els pares i mares de l’escola, amb temes com:

– Els perills d’Internet

– La prevenció dels abusos sexuals a menors

– Com detectar el bullying